Affischer


Den här affischen av Green Day hänger snett över mig, fastnitad i taket. Jag kom nyss underfund med att den är ganska läskig. Dem stirrar liksom på mig, känns det som. Särskilt Mike Dirnt som är den blonde längst till höger. Hans lite skelögda blick skär rakt in i mig. Lite obehagligt.

Jag köpte och nitade upp den när jag gick i 5:an, men nu känns det inte lika soft att ha dem hängandes där längre. Jag kanske borde sätta upp affischen jag hade där innan? - När jag var hip-hopare innan jag började gilla punkrock. Em är ju alltid Em liksom.

Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: cicci

höhö sätt upp båda då? :D

2011-02-23 @ 20:56:47
Postat av: Hubbe

Jo jag tänkte på det också. Men jag funderar på att göra mig av med Green Day. Skaffa några nya affischer. Är trött på dem jag har. Jag borde ha riktiga jävla tunga namn, som Pulp Fiction och liknande. Filmer!

2011-02-23 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0