Guess who's back...

...jag har redan skrivit den där rubriken en gång så jag skrev inte hela. Tja.


Det är otroligt jobbigt att orka skriva blogginlägg när man samtidigt har massa skit i skolan och dessutom skriver på twitter. Det skadar, ska ni veta och det har ni nog märkt. Såklart.

Inte onsdagen som var, men onsdagen innan, då fick jag ju muskelinflamation. Minns ni? Jag fick därefter tipset om att man tydligen ska vila på en standard av 4 veckor innan man börjar köra igen. Jag väntade 1,5 vecka, sen klarade jag inte mer och igår gled jag in på gymmet, förkyld, hostig, huvudvärk och muskelinflammation. Det sistnämnda verkar däremot ha gått över, sjukt skönt. Smörjer dock ändå in mig med anti-inflammatoriskt, just in case.

Ni kan ju förstå hur det blir när man inte gymmat benen på 2 veckor och sedan gör det, träningsvärk idag så att säga. Så blir det med allt om jag vilar 1-2 veckor, då smäller träningsvärken på bra. 

Idag var det favoritpasset, soft som bara den. Tyvärr körde jag axlar igår och eftersom jag inte gjort det på 2 veckor heller (ingår ju i mitt benpass) så var dem trötta idag. Hantelpressen köttade jag på med 28,5kg men vid bänkpressen var jag sedan helt körd. Delvis trött av hantelpressen, delvis trött i axlarna. Gick inte bra, helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0