Trött

Jag förstår inte vad som händer.

Intill en vecka sedan var jag uppe hela nätterna och sov mina sköna timmars sömn, för att sedan kunna vara uppe hela natten igen. Men inte längre. Jag sover så pass länge att jag måste bli väckt för att gå upp, men sedan somnar jag ändå till filmerna på kvällen vid två-tiden. Är bara vaken typ fjorton timmar, om ens de.

Ännu värre var de häromdagarna när jag var ute i skärgården. Då tog solen musten ur en och man behövde sova middag varje dag, men ändå sen gå och lägga sig vid tolv. Men nu är de ju inte den solen länge. Och ändå är jag så trött, nu sover jag fortfarande någon timme mitt på dagen.

Jag förstår inte vad som händer. Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0