Träning

Har slappat till mig rejält de senaste veckorna. Eller under hela lovet, egentligen. Har i princip bara tränat en gång i veckan under hela lovet fram tills för två veckor sedan då jag inte tränat alls. Och när jag bara tränade en gång i veckan körde jag endast bröst och triceps.

Men nu jävlar. Nu har skolan börjat, då är de så lätt att bara hoppa av vid Mölnviksrondellen och kötta istället för att de ska ta 40 min för mig att ta mig till och från gymmet. Mitt schema ser väldigt lovande ut och jag kommer nu kunna köra 4 gånger i veckan. Kul. I morgon börjar jag, med mitt favoritpass, bröst och triceps. Men jag ska köra något jag inte kört på en månad - mage. Jävlar i min lilla låda vad jag ska få träningsverk.

Peace, I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0