Skärgården

Igår var jag ute i skärgården hela dagen på mina kusiners landställe.

Började plugga körteori, såg på 'True Blood' och 'Sons of Anarchy'. Men sen var de ju faktiskt ganska soligt också så flera timmar spenderades i solen, bl.a liggandes på en luftmaddrass. Sedan blev jag rastlöst och paddlade runt på den runt en annan ö. Därefter paddlade jag runt den andra ön igen, fast på en surfingbräda. Och SEN var de dags för roddtävling runt den där andra ön och de visade sig att jag var värdelös på att ro så min morsa slog min tid. Min tjocka lilla mor! Fast sen visade de sig att min farsa var rent ut sagt värdelös och fick en larvigt dålig tid. Jag ville inte bli slagen av en tjej, och speciellt inte min morsa, så jag körde om och sänkte tiden med en och en halv minut. och slog hennes tid hårt. Nice.

Nu har jag jobbat hela dagen, men imorrn ska jag ut till ön igen! Tar med mig Nico den här gången, så ska vi se om vi hittar på något kul.

Peace, I'm out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0