Hoppa in på jobbet

Alltid lika kul att hoppa in för någon på jobbet, så som jag ska göra i morgon.

De värsta är att de är en tisdag, för de är bara då och på torsdagar som de suger att jobba. Varför? För att badet har öppet längre då än de brukar. Jag börjar vid 12.00 men slutar inte förrän vid 20.30, och alla badgäster (majoriteten av de som besöker oss) går hem lite innan fem. Sedan har vi bara öppet massa timmar för motionssimmare och gymmare. Men då är de liksom ingen som handlar något i cafét, och ingen som skräpar ner. Så man gör i princip inget i två-tre timmar.

De positiva i det är att jag då kan passa på att gå upp och gymma. De var en vecka sedan nu, så bröst och triceps körs igenom i morgon. Lite halvsynd att jag missar firandet av min kusin i morgon dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0