Grillkvällen

Skrev ett inlägg igår, men de försvann tydligen. Synd.

Grillkvällen i måndags var i alla fall soft. Grill, fläskfilé och fulöl. Sedan försökte vi spela in lite till Shakespeare-filmen vi hållt på med i några månader (med några månaders uppehåll) men hattig som jag är glömde jag min kamera och vi fick spela in de med en iPhone. Hoppas på de bästa ändå.

Jag måste erkänna de att jag är stolt över att jag tröck i mig en hel fläskfilé (drygt 600g dvs 120g protein, badäng!) själv och dessutom potatissallad på de. Inte Hollsten mycket kanske (han äter ibland 3kg kött till middag) men de var ju ändå ganska bra jobbat, visst?


Grillkvällen innan sommaren. En aning ljusare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0