Fest i Kungsan

Igår jag jag på fest i Kungsan.

Nej, de var inte Ung08. Men de var precis bredvid däremot, så i början av kvällen hördes musiken därifrån mer än själva klubben. Jag var med gamla klasskompisarna Linis och Johanna och deras vänner.

Kvällen började med att vi fick in en massa glas med fanta och rosé, on the house. Sen när jag skulle beställa en öl i baren kom en man och trängde sig, en man som hälsat på avstånd från oss tidigare, som nu beställde in 8 öl. Han frågade vad jag skulle ha, och när jag då sa "en öl" så bjöd han mig på en. Skev grej att bli bjuden på en massa när man är kille, men jävligt soft!

När de sedan var dags att gå hem så tänkte jag gå till T-centralen och se om de gick någon tunnelbana till slussen för att hinna med halv-tre-bussen. Men jag har sjukt dåligt lokalsinne och gick åt fel håll, och bara fortsatte tills jag kände att de var dags att ta en taxi till slussen. Men sen såg jag att jag närmade mig slussen, tog ju bara drygt 10 minuter. Då blev jag glad ska ni veta, gick in på donken och firade min lycka med en McFlurry daim med extra kolasås.

Kommentarer
Postat av: Pauline

HAHA men hubbe gick du fel från kungsan till tcen!? hur lyckas du hahahah! lokalsinnet eller för mkt dricka?

2011-08-21 @ 16:34:36
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0