En timme tidigt

Hur oskön kände man sig inte när man närmade sig jobbet igår, kollade på klockan och de slog en att man var en timme tidig.

Jag skulle börja tolv, men hade mindfuckat mig själv och var där redan vid elva. Förstår fortfarande knappt hur jag lyckades. Jag tänkte då gå upp och gymma, men de var så mycket folk (kö som stack ut ur byggnaden) att jag fick hoppa in lite lägligt. Platserna till simskolan hade släppts, därför ville alla föräldrar skaffa en så bra tid som möjligt för sina ungar. En timme innan badet ens öppnat hade de tydligen suttit utanför och väntat.

På kvällen fick jag i alla fall tid för att gå upp och kötta. Hantelpress, hantelflyes, viktade dips, rep pushdown och pushdown med stång. Badäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0