Träning hela veckan

Igår åkte jag och gymmade med Matte vid 20.00, vi körde bröst, triceps och mage. På något sett hann vi bara köra två bröstövningar och dips, och sen lite mage på det. Ändå var jag inte hemma förrän 22.30 och då hade alla gått och lagt sig, dem blev arga på att jag väckte dem... Ganska märkligt.
Jag lyckades pressa 80kg, de gillade jag. Sen körde jag en 3:a på 75, en 4:a på 70, en 6:a på 65 och slutligen 8:a på 60kg. Ett jäkla dropset helt enkelt. Ganska soft är det egentligen om man tänker efter då jag tre av seten lyfte mer än vad jag väger. Eller två i alla fall, sen ett bodypress-set.

Hantelpress efter de, inget nämnvärt.

Jag provade även på viktade dips, 10 kg. Vi körde utökade set vilket innebär att ett set är 8 reps + max + max med 15 sekunders vila mellan varje jävel. Jobbigt minst sagt.


Körde även idag. Rygg, axlar och biceps. I morgon blir det ben, sen bröst och triceps på torsdag och eventuellt rygg igen på fredag. Med andra ord träning alla vardagar denna vecka. Nice!


Bjuder slutligen på en hittils gömd bild från december 2009. De har hänt lite grann i alla fall. Skön frisyr också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0