Kommunikationsnäten tar över mina drömmar

Igår drömde jag om att jag sms:ade med en person jag brukade sms:a med mycket förut. Larvigt verklig dröm, trodde jag verkligen satt där och sms:ade, det var liksom inget övernaturligt över drömmen. Sen vaknade jag.

I natt drömde jag om att jag satt på facebook och skickade vänförfrågan till två personer varav den ena accepterade, sen satt jag och väntade på att den andra skulle svara. Inget övernaturligt över detta heller, trodde likväl då att de var verklighet. De skulle liksom lika väl kunnat vara verklighet, båda drömmarna.

Den senaste instämde sedan idag ganska bra gentemot verkligheten. Inte den första dock.
Lite knasigt dock, kan man ju tycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0