En dag på Nacka Forum



Åkte in till Nacka Forum idag och behövde inte gå långt innan jag blivit fast. När jag gick in i den andra affären som hette [Local Act]  sa jag "det här verkar vara en schyst kill affär" och då kom expediten genast glad fram och sa "ja, det här ÄR riktigt schyst kill affär!". Sedan gick man ut därifrån en kavaj och en skjorta rikare. När jag sedan hade gått och köpt en väska så var det bara 400kr kvar på konton, så jag kände att det var dags att dra.

http://jockiboi.se/2010/september/tavling.html

Kommentarer
Postat av: willé

säääääg inte att du länka till jockibois tävling med hur många medlemmar som helst. tror du att du har nån chans att vinna`?

2010-09-19 @ 22:11:07
Postat av: Hubbe

Man ökar ju chansen ganska mycket genom att anmäla sig åtminstonde, dumfan. (;

2010-09-19 @ 23:14:50
Postat av: ahmen fyyyyyyfan

ahmen fyyyyyyfan

2010-09-20 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0