Ditt och datt

Jag vet inte riktigt varför vi har såna här dagar i skolan. Sköna, men lite meningslösa. Jag menar:
"Se på film i två timmar, ha lunch, sen svara på 4 frågor om filmen. Sen får du gå hem."

En snabb visit på Åhlens city för M skulle köpa några schysta byxor. Effektivt shoppande. Någon mer än jag som tycker det är lite klurigt att hitta kassorna där inne? Någon?

Sedan åkte jag till gymmet. Träffade på Tillaeus, Sköld och Mannerstråle. Jag körde mitt egna race. Jävla random race ska ni veta. Det blev lite av varje kroppsdel. I morgon får det bli bättre.

Har "glömt" att köra ben på flera månader. Och jag tränar alltid rygg och mage på fredagar, men har inte kunnat gymma på dem senaste tre fredagarna, alltså inte kört någon mage på mer än 3 veckor. Detta är fan inte bra. Får slänga in några övningar i morgon och få fetaste träningsverken. Topp.

Nu är ni uppdaterade om ditt och datt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0