Uttröttande dag


                        T-Kärrtorp

Vi brukar alltid börja tidigast 10.15 på tisdagar. Men jag behövde gå upp en timme tidigare idag för jag skulle vara vid lodar-Kärrtorp vid 9.00 för att springa ut på orientering. Varför går man på den "sporten" för? Skitgrej.
   Vi hade i alla fall 2,5 timmar på oss att springa vilse i skogen, och för att få MVG behövde man ta alla kontroller. Man fick olika poäng för olika kontroller.
   Och jag fick fan i mig inte MVG alltså, när det var 15 min kvar tog jag den slutgiltliga kontrollen som gjorde att jag kom över G gränsen, som var 120 poäng. Då fick jag löpa tillbaka som en tok, en jävla sträcka på typ mer än 3 kilometer. Men jag hann i alla fall i tid. Och nu slipper jag den här skäggiga skiten, väldigt skönt.

Om ni inte förstod det har jag bland de sämsta lokalsinnerna ni kan hitta på VGY.


Efter skogssektsleken drog vi till BK och jag fick i mig en Big King XXL. Fett god! Japp, fett. FETT. Nej skoja, förlåt. Ska sluta säga fett.
   Vad gjorde sen då, efter att ha vart ute och tagit mig fram typ 13km under förmiddagen? Jo, jag gick och tränade. Riktigt slött blev det, inte mycket energi.


PS. Väl där gjorde jag tillsammans med Mannerstråle, Sköld och Tilleaus ett riktigt jäkla practical joke på Mathias. Kommer inte bli kul att få se hans reaktion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0