Pump med Matte och pepparkaksglass

Jobbar från 15.oo till 21.15, får skjuts av morsan och åker till parkeringen framför Worldclass och så övningskör jag. Japp, jag är fortfarande vid parkeringsfasen... Det här var fjärde gången (dock åkte jag på vägen den andra gången) som jag körde på en parkering.

Speciellt idag var att Matte och Tobbe kom till badet och gymmade. Så jag tog min halvtimmes lunch, slängde i mig en banan och ett äpple och gick sedan upp och pumpade i en halvtimme. Helt klart soft. Vill ge credd till Matte som nu gått upp till dryga 80 pannor, och det syntes också. I alla fall på armarna.

Kommer hem, så bjuds det på gulaschsoppa med vitlöksbröd. Fint.

 

Sen käkade jag glass. Morsan hade köpt hem en ny sort. Morgan gav den beskrivningen "som en Ben&Jerry fast med små pepparkaksdegbitar i". Den var god! Prova den! Riktig jul-glass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, det är så gott med glass. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 18:38:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0