Nya PH

.
Jag trodde att det skulle börja på onsdag klockan 22.30 eller något. Men istället började det 19.30 idag. Vilken jävla tid? Får dem ens sända sex-tv vid den tiden? Skumt..
.
Helt plötsligt har man uppmärksammat, verkligen ordentligt hur segt det är att dem ska hålla på med taktik. Typ det första dem gör, börjar snacka om vem som ska ut. Första dagen... Kan dem inte bara ta det chill och festa, sedan bry sig när det börjar närma sig? Ajaja... En timme om dagen kommer det här gå. Det är ju nice. Jäkla massa reklampauser dock, en var 15:e minut.
.
Som ni märker har jag delade meningar om den här säsongen. Men jag ska nog ändå hålla mig till det att "jag gillar Paradise Hotel", så får se om det blir bättre.
.
PS. Någon mer än jag som helt plötsligt nästan känner sig lite tjock efter att ha sett programmet? Deffade spinkiga allihop typ... Knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0