I'm CEO, bitch!


Jag var i Tyresö igår. Spanade in grannön så att säga, som tar 1,5 timme att åka till med kollektivtrafiken... Japp, då fick man se det också. Inte så farligt som jag trodde. Jag åkte sen och såg på bio.

The Social Network. Den var nice. Se den! Jag gillar filmer som kretsar kring smarta snubbar, typ som filmen 21, Rainman eller den här. Ett stort plus är det också då att lägga till att regissören David Fincher är en så jävla bra regissör. Han som ligger bakom min favoritfilm, Fight Club liksom. Gillar honom starkt!
.
Filmens skönaste citat: "You should have a business card that says ´I'm CEO, bitch!'"
.
Betyg av IMDB: 8,5

Kommentarer
Postat av: Cicci

Nicee den ska jag se :D Vad bra att den var bra!

2010-11-01 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0