Ännu ett sånt här inlägg

Jaha, vad ska jag skriva om idag då? Kommer kanske på något senare på kvällen..


På gymmet körde jag nästan likadant som förra veckans pass. Bara det att jag körde bröst/ben igår och armar/mage idag, fast det skulle vara tvärtom. Baksida axel får smita in på fredag.

Inget mer att tillägga där förutom att jag ökade sen förra veckan i dips då jag körde 3x12, och idag körde 3x15. Dock får jag skitont i händerna då jag får ett tryck i handflatorna som smärtar som fan, hur jag än greppar stången. Men vill man va fin får man lida pin, antar jag. Dansken sa igår att han klarade 3x20 på dips... Men det måste han fan bevisa för mig. Verkar helt orimligt.

Om någon undrar varför jag skriver om träning hela tiden är det endast för att pleasa Mattes träningsinläggsbehov, och kanske någons mer...? Nån?


Nu har jag plötsligt fått 10 nya läsare igen. Helt otippat liksom. Är det något speciellt jag skriver som drar folk att vilja läsa? Eller är det bara slumpat? Eller är det kanske så att 10-15 st bara läser min blogg en gång i veckan? Det verkar nästan så. Men det är soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0