Varsågoda, ett inlägg

Shaa på er, ursäkta att jag inte uppdaterat på hela jävla dagen. Men med risk för att min dator skulle gå sönder när föräldrarna använde den som DJ-maskin igår kväll så fick jag lov att vara vaken till dryga 4-snåret på natten. Sen skulle jag jobba idag klockan 15 så jag hann inte riktigt klämma in nåt inlägg däremellan, behövde ju sova.

Nu har jag jobbat fyra helger i rad, soft! Eller nej, vänta, det är det ju inte. Men cash kommer jag dra in. Passar ganska perfekt till utlandsresan om en månad. Alltid något.



I morgon har jag fältstudier. Ni vet, PRAO. Dock blev jag nekad på sju-åtta stycken arbetsplatser, så därför fick jag köra på akutplanen - att PRAO:a som mattelärare. Eller rättare sagt, hos tre stycken mattelärare. Vart? Jo, på VGY. Och en av lärarna jag kommer ha drev alla om att jag skulle få, som ett skämt. Som att det skulle vara det värsta som skulle kunna hända. Och det hände för mig. Men tror inte det blir så farligt, kul att se skolan från lärarnas håll... Nej men, det är bara fem dagar, det är chill.

Börjar inte förrän 9.30 i morgon, lite nice i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0