Konichiwa bitches from Beijin to Saigon

Jävla tung låg med Robyn,
hörde den för första gången idag på gymmet.
Förstår inte hur jag kunnat missa den.



Dagens träningpass blev som enligt mitt schema, armar/ben.

Biceps
Scottcurl 3x10............................40kg (eller 35, beroende på vad stången väger)
Pullups 2x10...............................Trött av scottcurlen..

Triceps
Pushdown, rep i CC 3x8...............45kg
Push från huvudet utåt, rep CC....45kg
Dips 3x15 reps............................Full kroppsvikt

Ben
Benspark 3x10...........................64kg
Ben curl 3x10.............................42kg

Sen vette fan.. Jävlar va lite grejer jag gjorde nu när jag läser skriver ner det. Glömde ju vadpress.. Gjorde för lite bicepsövningar... Inga utfall... Men va fan. Detta får jag fan skärpa till. Behöver träna med nån, bli lite motiverad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0