Träningsfri vecka

Lov är inte bra för min träning alltså. Att ta sig till gymmet.. Orkar inte gå kilometern till bussen, åka buss i 10 minuter till gymmet, för att sedan åka 10min hem igen och gå kilometern hem. Min cykel har nämligen blivit snodd. Eller, det är egentligen inte ens min cykel. Jag har "lånat" den av min sommargranne. Och han hittade den i ett dike så egentligen är det inte hans heller. Men den är i alla fall borta nu. Även Morgans BMX.
 
Men det kanske är bra med en träningsfri vecka. Lite vila för kroppen, har ju hört att det är ganska viktigt. Jag har kört ett jäkla gäng veckor i rad nu så det var nog antagligen dags. Kör bara lite bänkpress nästan varje dag, och lite pull ups då och då. Men på tisdag smäller det, då börjar jag träna igen.
 
En snubbe som inte vilat är Matte som nu bytt blogg till det extremt softa namnet extremtbiff.blogg.se
 

Kanske blir något smyg till "gymmet" när jag ska jobba 11-15 i morgon. Även 11-15 på söndag. 17-20 nästa fredag. Samt 15-21.15 nästa söndag. Fyfan alltså, kommer ha jobbat fyra helger i rad. Men sen får jag vila. Och cashflow.

Kommentarer
Postat av: Matte

Ser inte bra ut hubert!



Tack för länkning iaf ;)

2010-11-06 @ 12:03:19
Postat av: H

Men vadå.. Vila och mat är ju nyckeln, träning är inte så viktigt...höhö.

2010-11-06 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0