Träna inte på morgonen

Jag kliver upp hur sängen vid klockan 7.
Klockan 7.45 har jag ätit havregrynsgröt, druckit en kopp kaffe och är nu på gymmet. Byter om och börjar lyfta skrot. Men kombinationen av att nyss ha vaknat och vara trött och att dessutom vara lite sjuk gör att pumpen blir så jävla dålig. Hatar att träna på mornar, brukar slippa det men idag slutade jag inte förrän vid 17 så då fick jag lov att gymma innan skolan.

Eftersom jag var trött och var utom energi fick jag dra ner på alla vikter för att ens orka. Bröst/mage passet.

Bröst
Bänkpress 3x8..........................60kg
Bänkpress 3x10........................50kg
Reppress i CC 3x10...................57kg
Lutad hantelpress 3x10..............23,5kg
Liggande hantelflyes 3x10..........13,5kg
Incline press i maskin 3x10........50kg

Mage
Rotary torso, maskin 3x10..........36kg
Sen gjorde jag en massa magövningar och körde endast ett-två set på alla, typ två olika på en boll, tre olika på en lutad bänk och en gång i en maskin.

Avslutade passet med 3x15 armhävningar.


Note to self: Om du verkligen inte får in passet någon annanstans, träna på morgonen - annars inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kan du inte träna efter skolan då?

2010-11-23 @ 19:45:42
Postat av: Hubbe

Slutar ju fan 17, då vill jag inte gymma efter det för:

1. Det är sent. Man vill ju komma hem och äta middag.

2. VId fem blir det skitfullt på gymmet. Särskilt vid 6 då jag i så fall skulle rulla in där.

2010-11-23 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0