The deathly hallows part I

.
Åkte till medis och såg Part I med Fröjd, Susanna, Jenny, Lilla E samt Fröjds kompis. Jag tyckte att The Half-Blood Prince var dålig, men den här var fan riktigt bra! Jävligt schyst actionscen i början, schysst handling, sen var det sjukt snygga miljöer.Samt ett bra slut! Nu är jag riktigt peppad för sista delen.
.
Betyg av IMDB: 8,4
.

PS. Vad är grejen med tjejer och att gråta till filmer? Och vad är grejen med att applådera efter att filmen är slut? Och vad är slutligen grejen med att sitta och kommentera under filmen och säga helt onödiga saker som "hehe, snygg näsa" ? Ibland förstår jag mig inte på folk. Sitt ner, håll käften och njut av filmen bara.

Kommentarer
Postat av: willé

de e ju kommentarerna som gör filmen din torra film kritiker=)

2010-11-20 @ 00:28:39
Postat av: Hubbe

Hahah, va? SKämta hårt

2010-11-20 @ 01:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0