Skönt med lite träning

Mitt på dagen gymmade jag, bröst/mage passet blev det, som jag brukar köra. Hade dock endast 40 minuter på mig, så klämde in de viktigaste övningarna.

Bänkpress 3x8..................65kg
Lutande hantelpress 3x8....26kg
Reppress i CC 3x10...........64kg
Hantelflyes 3x10...............11kg (de tyngre var upptagna)
Latsdrag 3x10...................50kg

Sist men inte minst, magövningen jag kallar 'massakern';
Benlyft på lutad bänk 3x15


PS. Jag pumpade lite på GBC i söndags med Matte och Tobbe, men med kombinationen av att jag redan hade jobbat drygt 4 timmar och tröck i mig en banan precis innan jag "gymma" så började jag att må illa och var trött. Orkade typ inte ens göra två set av någonting. Man ska ju tydligen käka senast en timme innan man gymmar. Inte trycka i sig en fet banan i gymmet.
Dock klarade jag 30 reps i dips, alltid något. Kanske ska börja speciallisera mig på det... Efter att bänkpressen har blivit specialliserad dvs.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Matte

Spännande med Latsdrag under bröstpasset ;)

2010-11-16 @ 22:37:21
Postat av: Hubbe

Det var dansken som fick mig att köra de... Även om det mest tar i latsen och axlarna tar det ju även en del på bröstet.



Spännande att du inte avslutar med magövningarna, utan kör dem mitt i passaet ;)

2010-11-16 @ 22:48:11
Postat av: Hubbe

Enligt dansken...

2010-11-16 @ 22:49:19
Postat av: Matte

Haha roligaste jag har hört, ett ytterligare bevis på att inte lite på någon från denmark

2010-11-17 @ 22:07:00
Postat av: Anonym

Jävla skit att man inte kan "gilla" på blogg.se jämfört med FB... annars hade det blivit en på den där.

2010-11-18 @ 08:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0