IQ fiskmås

Familjesamtal som slutar med en förolämpning riktad mot mig från farsan min.
.
Jag:
Morsan, vet du vilket program som kommer idag?
Mamma: Ah.. jo.. Dem där bortskämda ungdomarna va?
Jag: Japp, precis!
Pappa: Haha, du har redan planerat ut hela din TV kväll för idag va?
Jag: Jaa typ - PH följt av Ung & Bortskämd fosho!
Pappa: Ja men visst, lev inte ditt liv - se det på TV istället...
Jag: Så du tycker jag ska vara med i Ung & Bortskämd och Paradise Hotel? Haha, ska jag bli nya Jean-Pierre?
Pappa: Njaee jag menade inte så ordagrant, men du fattar vad jag menar.
Jag: Hah, så fort jag blir 18 skall jag söka till Paradise Hotel.
Pappa: Ah det skulle vara typiskt dig alltså, fiskmås.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Göre haha :)

2010-11-23 @ 15:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0