Helgen i kort

Igår åkte jag till Årsta för att dra på en kompis fest.
Först var jag ensam på bussen och trodde att jag skulle komma dit senare än alla andra, men sen på väg dit träffa ja fler och fler som skulle dit. Och det var till slut jag, Jocke, Max, Kaj, Douglas, Philip, Cracky, Niklas, Thomas och Sam. Vi trodde de skulle bli värsta korvpartyt.
.
Men som tur var så var de bara tjejer där, och sen rullade de in ännu mer tjejer vid midnatt. Helt klart en soft fest, lagom full åde och ingen spya från mig. Det ska fan inte hända någon gång mer alltså. Fick dock sova mellan en soffa och en utfällbar säng, så låg i ett antal konstiga positioner och vaknade med en ganska oskön känsla i ryggen. Dessutom var det en läskig clowndocka som hängde i ett hörn, och den jävla clowdockan drömde jag om sen. Sjukt alltså...
.
När vi vaknade dagen efter gick vi självklart till Palmyra då vi var i Årsta och en kebabtallrik med pommes införskaffades. Riktigt tråkigt dock att den gick på 95kr, men jag tog även läsk och då hamnade det på 112 kr. Dessutom var det inte längre fri dricka som gällde utan påfyllning kostade. Synd.
.
Men de var ändå en lyckad lördag/söndag. Tack för de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0