"Göra-vad-man-vill-idrottsdagen"



Om några veckor (ingen aning när) så kommer vi ha en idrottsdag, en "göra-vad-man-vill-dag" då vi fått välja idrotts aktiviteter vi vill göra. Urvalet bestod i princip av curling, badminton, ridning, simhopp, klättring och fäktning. Självklart tog ju jag simhopp.
   Det är nämligen så att mr. Extremtbiff slog mitt personrekord att göra backflip från 8:an genom att han gjorde backflip från 10:an. Givitvis måste jag nu också göra en bakåtvolt, 10 meter över vattenytan för att inte känna mig mesig. Detta kommer jag förhoppningsvis även filma.

Någon som tror att jag vågar? Eller rättare sagt, finns det någon som inte tror att jag vågar?

Förresten, vad tog du på den där dagen Matte?

Kommentarer
Postat av: Matte

Haha, det va sjukt att mina hopp ute filmades, familjen frusna i marken under tiden så kanske var därför! Hm, tror det var attention whore drogen, det var fan mycket folk som kollade och jag hade köat i typ 15 min för mitt hopp, tänkte fan inte sabba det med att bara hoppa vanligt ner!

2010-11-17 @ 22:04:37
Postat av: Hubbe

Hahah, fan vad nice. De filmades? Vart kan jag se detta? :O



Vad valde du på att ha på den där dagen då?

2010-11-17 @ 22:16:29
Postat av: Matte

Haha, najs vare. "De va sjukt att mina hopp inte filmades" Ska det såklart vara. Och det var faktiskt sjuk, varför gjorde ingen det? Varför sa jag ite det till dom? Gjorde det ändå 2 gånger.



Haha, inte så jag planerade in att ha på mig något speciellt trots detta så.. Ett par rosa badbyxor ;)

2010-11-17 @ 22:46:03
Postat av: Hubbe

Aha, synd.. Två? Soft! Jag har ett sett att slå dig dock. Om jag vågar, du vet en bakåtvolt fast man springer framåt. En sån från tian liksom. Kan bli vilt.



Jävla klockrent att du hade på dig dem brallorna. Men svara på frågan nu, vad valde du som aktivitet på idrottsdagen?

2010-11-17 @ 23:30:25
Postat av: Matte

Haha det kan även bli ett jävla misslyckande då det är svårt att tajma snurren på den! Hhaha läste fel, trodde du frågade vad jag hade på mig den dagen ;) om jag ska svara på frågan så har vi inte fått välja något ännu, vet inte ens om vi får det

2010-11-18 @ 10:45:16
Postat av: H

Jo jag har tänkt på det, ett ryggplask från 10:an är ganska oskönt.



haha, då förstår jag dina, för mig, random svar. Åh fan, skumt. Välj i så fall simmhopp så vi kan trigga varandra att göra dumma grejer.

2010-11-18 @ 11:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0