Mat

-En skål havregrynsgröt.
-Några bitar kyckling med currysås och ris.
-4 pannkakor med sylt och grädde.
-En Ben&Jerry peanutbutter cookie dough glass.
-Två bitar mörk choklad.
-En korv med bröd.
-Havregrynsgröt med keso på.
-En kiwi.
.
Jag stoppar i mig för mycket skit. Detta måste sluta nu. Åt glass både idag och igår. Och så lär jag göra det i morgon också, det är ju fredag liksom. Men..! Jag måste nog sluta äta glass i veckorna i alla fall. Då blir det nice.
.
Har suttit på massa jävla sidor och försökt att lista ut hur mycket jag bör äta varje dag och har kommit fram till att det typ är nära 3000 kcal jag ska käka. Så det är fan bara köra på med mina knasiga intag.
Om ni är lite insatta får ni gärna vara kritiska mot det här och kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0