Söndag

.
"En studie visar att det oftare är regnigt på söndagar jämfört med vad det är på alla andra dagar i veckan" stod det ju typ på det nationella provet i Eng A. Kan nog fan styrka det uttalandet alltså, söndagar är sega..
.
Jag har ett NO prov i morgon bitti, så jag har försökt att plugga till det. Dock går det väl kanske inte så bra... eller, jag har ju läst allt. Men bara en gång. Och om jag nu ska få mer än ett G borde jag kanske läsa lite mer. Får se hur det går med det alltså.
Jag är förövrigt lite krasslig. Har varit det enda sedan i fredags. Föräldrarna åkte iväg den dagen också så mormor har "tagit hand" om mig och bröderna. Idag kom föräldrarna hem igen.
.
Sen har grannarna vart här hela helgen också och idag såg vi på Kick-Ass. Hittade sjukt nog en R5:a med jävligt bra kvalitet, den var fan som en vanlig DVD-Rip liksom. Enda minuset var att det tog flera timmar att ladda ner den och att det inte fanns någon swesub, men den smällen fick man ta.
.
Länk: http://thepiratebay.org/torrent/5544309/Kick_Ass_R5_Rip_XviD_AC3-FLAWL3SS

Kommentarer
Postat av: Matte

R5 är samma skit som DVDrip

2010-05-09 @ 15:15:37
Postat av: Hubbe

Nej. Det brukar skilja lite kvalite på bilden och ljudet brukar vara ganska monotomt på R5 till skillnad från Dvd-rip. R5 ser jag som snäppet över TS men snäppet under DVD-rip. Däremellan finns iof cam, TC, DVDscreen osv men men.

2010-05-09 @ 15:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0