Robin Hood

.
Jag tycker det är jävligt trisst. Vad för något? Jo..
Själva grejen med den här nya Robin Hood-filmen skulle vara att den skulle heta Nottingham och Russel Crowe skulle då spela the Sheriff och den rollen skulle vara hjälten i historien. Vad skulle då Robin Hood vara? Jo, han skulle vara the bad guy. Dem skulle vinkla det så att han var den onde medan sheriffen var den gode, till skillnad från alla andra Robin Hood-filmer.
.
Hur kommer det sig då? Jo..
Å ena sidan är regeringen jävligt sosse-aktig då dem tar jävligt mycket i skatt av folket, men dock inte av adeln så... Å andra sidan är ju Robin Hood en riktig jävla bannlyst sosse som springer runt och tar pengar från de rika. Detta skulle den här filmen lyfta fram.
.
Gör dem detta då?
Nej, regissören Ridley Scott och hans crew ändrar manuset så att det blir en i princip vanlig jävla Robin Hood-berättelse. Detta och att 46-åriga Russel Crowe (en skådis jag inte ens gillar) ska spela huvudrollen i sin femte film tillsammans med Ridleys Scott är ju riktigt jävla trisst, han är för fan en gubbe nu ju.
.
Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: willé

vad fan surrar du om hubbe?!?!

om regeringen tar hög skatt så kan den i högsta grad vara konservativ(inte "sosse"). regeringen är !bara! "sossse" om den fördelar pengarna till de som har det sämre ställts fördel. I de här fallet som sagt, så är de tvärt om, de driver in skatt för egen användning.(så mycke ososse som det går)



precis som du säger är robin hood någon sorts sosse aktivist, som tar pengarna för att fördela till de som har det sämre ställt.

2010-05-06 @ 22:17:14
Postat av: Hubbe

Jag vet, jag ändrade mig ju i texten.. lite lite sosse är dem då de tar en jävla massa i skatt, men sedan är dem konservativa ;)



Ja de é han fan, och detta skulle dem lyfta fram.. så gör dem inte det ;P

2010-05-07 @ 06:43:48
Postat av: J

RUSSEL CROWE ÄR EN AV VÄRLDENS BÄSTA SKÅDESPELARE HUR FAN KAN MAN INTE GILLA HONOM

2010-05-07 @ 12:18:06
Postat av: Hubbe

Självklart är han bra, men jag gillar han inte bara. Personligheten, facet.. jag kan inte sätta finget på det, men så är det.

2010-05-07 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0