Rackarn

Jävla lunch alltså... majoriteten av klassen bestämde sig för att gå till restaurangen Rackarbacken eller [rejkerbejken] som jag säger. En restaurang som alla anställda på SÖS går till för att äta lunch, så det är värsta jävla stora matsalen och förra gången jag var där var maten i stil med skolmat, eller nästan värre enligt mig.
.
Därför hoppades jag på att det skulle vara äcklig mat där idag igen så vi aldrig går dit mer (det var jag som tyckte att vi skulle gå dit förra gången..) men bara för det var det god mat där idag. Nacho Buffé och Pannkaksbuffé blev det. Försöker vara disciplinerad och inte äta pannkakor med sylt och grädde men det går ju fan inte. Sedan att man kunde köpa glass på matkortet gjorde ju inte saken bättre, det blev alltså pannkakor och en sandwich glass... illa.
.
Nä, vet ni vad, såhär får det bli; jag ska bli hårt nyttig från om med den 1:a Juni. Innan dess ska jag vara som jag é nu, halvnyttig med typ en glassjävel varje dag... glass alltså. Varför ska det vara så gott?
.

Ikväll ska det ses "Shutter Island", någon som kan lägga en kommentar på om den é bra? ;)

Kommentarer
Postat av: Cici

Jag tycker Shutter Island är asbra!! :D Men det är en typ "tänkarfilm" enligt dom jag såg den med, så om man inte gillar sånna så är den väll sådär kanske,. Men som sagt, jag gillade den supermycket :D

2010-05-20 @ 19:42:19
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: H

Fucking BlueRay skit som är för stor och inte går in i min box, så jag inte kan se på den... väldigt synd. De blir From Paris with love istället ;)

2010-05-20 @ 20:28:34
Postat av: Matte

Shutter Island är bra men förjävla knepig. Ingen film man halvsover till direkt.

.

Glass vilken förödande kraft denna skapelse har, åt två jävlar idag. Magnus Almonde samt Wich, fint

2010-05-20 @ 23:17:48
Postat av: H

Jag har också ätit i två dagar... och typ 4 dagar i rad förra veckan.



Man intalar sig att "det blir mindre till sommarn" men de kommer säkert bli varje dag bara för det ;P

2010-05-21 @ 06:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0