Ledig

Igår hade vi nån jäkla friidrotts dag. Min klass vann klasskampen och sedan kom vi tvåa i stafetten. Soft.
Förutom att man gick runt hela dagen i mjukisbyxor, hoodie och gympadojor. Särskilt gympadojorna, att åka runt i stan med dem alltså.. fyfan.

Idag var jag ledig från skolan. Skönt minst sagt. Har jag tagit nytta av dagen? Jadu, satt i alla fall med en läxa en halvtimme, alltid något. Lite sol var det idag också, topp.

Jag har dock märkt att jag inte ska gå runt i endast morgonrock hela dagen. Jag vet inte vad det är, att det är känslan av att ha en handduk lindad runt sig, men jag blir typ smått svettig och inte mig själv. Jag trivs inte i att gå runt i morgonrock, mår lite dåligt. Skitskumt.

Äckligt: http://existenz.se/out.php?id=24496

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0