Humorgalan

Dum grej kan jag tycka. Jag menar, humorgalan skall väl vara rolig, eller? Några roliga inslag brukar det vara men galan består ju till 70% av klipp när man ser fattiga sjuka barn runtom i världen och 20% musikframträdanden, sedan 10% på lite humor.
.
Alltså vad i självaste fan? Visst - det är jävligt bra att dem bryr sig och samlar in pengar till alla sjuklingar, men döp då inte galan till "humor" när alla är helt deprimerade? Gör en gala där dem är seriösa och samlar in cash och gör en som verkligen är en humorgala som typ samlar in pengar till humorgrejer, vad vet jag.
.
Beblanda det bara inte, det är inte kul.

Kommentarer
Postat av: Linis

sv: ja det är helt galet! Folk kommer att sluta jobba, inte bara städare och personal på mataffärer utan även sådana vi VERKLIGEN behöver i samhället som dagisfröknar och poliser. Deras politik är inte hållbar. Samt alla de som tröttnar på att jobba för andra människor utan att tjäna på det själv. Vänstern o sossarna vill ju bara ha röster, eftersom att många är arbetslösa nu så tänker dem på sig själva "Jaa nu gör vi en politik som går ut på att dem får pengar så får vi deras röster". De tänker inte alls politiskt eller ur ett samhällsperspektiv! Jag blir galen asså, att folk röstar på dem är helt sjukt, dem har fan ingen hjärna alls!!..



Det ska löna sig att arbeta!

2010-05-03 @ 14:24:57
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: David

jaha och varför skriver du det här för? :S

2010-05-03 @ 17:33:43
Postat av: Anonym

Svar till David: För att det är MIN blogg och jag skriver vad fan jag vill i den.

2010-05-03 @ 18:29:24
Postat av: Hubbe

Eller jaha, du kanske undrade vad Linis höll på med... det var ett svar på en kommentar jag skrev på hennes blogg. Det är så det funkar typ.

2010-05-04 @ 07:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0