Berättelsen om glasskillen!

Efter att jag och det vanliga gänget (E, M, W) ätit på Kina Thai Gården gick jag och M och köpte varsin twister-glass.
Sedan går vi till tvärbanestationen och väntar på tåget. Nån minut senare sitter vi på'ret och är på väg till skolan. M och jag sitter och njuter av våra isglassar.
MEN.
Plötsligt kommer en efterbliven pojke i 7-årsåldern förbi oss, går sakta förbi mig och M men rätt som det är tar han tag i handen M har glassen, M ser hans galna ögon stirra mot twistern och hugger med munnen mot glassen och hinner ta en tugga av isglassen (brainfreeze?) innan tre personliga assistenter hinner grabba tag i honom och gå iväg med honom.
.
M sitter i och befinner sig i ett chock tillstånd. En av assistenterna ger han en 10:a för att kunna köpa en ny glass. Man hör en av assistenterna säga "jävlar vad snabb han var!" när dem går iväg.
.
Självklart satt jag där och tänkte på annat och märkte inte ens av detta som hände framför näsan på mig. Så när M satt där och vägrade äta sin twister och E satt bredvid mig och asgarvade satt jag där själv och sa "vad fan var det som hände?" utan att få svar förrän vi gått av tvärbanan.
.
Och det var berättelsen om glasskillen.
.
True Story

Kommentarer
Postat av: E

Sjukaste jag varit med om..

2010-05-24 @ 23:48:15
Postat av: Anonym

Hahahaha fy fan vad sjukt

2010-05-25 @ 10:59:20
Postat av: Cicci

hahaahha vafan!!!

2010-05-25 @ 14:57:31
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0