Vad hände idag?

Ja, eftersom det var helg så åt jag inte gröt till frukost, utan istället en macka och två ägg. Ganska bra med lite variation antar jag. Vad hände sedan då? Ja ack, vad inträffade? Jo jag åkte med morsan för att handla och för att få lite mer omväxling åkte vi till Sickla istället för Nacka Forum. Detta gillades inte av mig, men morsan är svår att övertala så... ja.
Hittade två t-shirtar och en skjorta, men annars vare inget mer. Jag tycker alla affärer bara hade rutiga skjortor, och det diggar jag inte såvärst. Nåväl. Till lunch blev det Chicken Satai vilket uppskattades hårt! När vi kom hem såg vi på "A Christmas Carol" med Jim Carrey. Jag ger den 6/10 glassar!
Nu vankas det middag i form av oxfilé, fred ut!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ååå jag såg också a christmas carol!! den är niceee!

2010-03-28 @ 12:01:42
Postat av: Hubbe

Den har gammeldags språk och är högljudd! Men fin!

2010-03-28 @ 12:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0