Studentmiddag

Ja, nu vet jag i alla fall hur en sådan går till, en studentmiddag. Inte skivan då, den kunde och fick jag inte vara med på utan bara själva middagen. Ingen god förrätt, tråkig och smått äcklig varmrätt men fett god efterätt! Det lyfter ju nästan upp hela grejen. Även fastän det tvar så segt så att det tog två timmar att gå från förrätt till att ha ätit upp efterrätten... men, det var ju i alla fall skoj att se alla 3:or vara utklädda till olika nationaliteter. I det här fallet typ mexicanare, hawaiianer, ninjor, oljeshejkar, ryska pimps osv. Ni hajjar.

Nu borde jag egentligen typ läsa en 4 sidor lång text om hur flickor blir mördade i Asien men det lutar mer åt att gå upp och bänka lite och sen slå mig ner i sängen och se nåt avsnitt av "The Big Bang theory" ... det sistnämnda är mycket mer lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0