Seg morgon

Ligger och sover hur gott som helst när morsan börjar skrika på en och tvingar en att gå upp. Hon hade tydligen fastnat med bilen i en snövall så jag och brorsan behövde gå upp 7.50 och försöka knuffa bilen fri. En kvart senare var bilen fri och jag gick upp och la mig i sängen igen men brorsan min satte sig vid TV-spelet för att "han inte kan somna om när han vaknat".

Tycker jag är konstigt, jag kan somna fett lätt om jag blivit råväckt. Anywho, två timmar senare väcker brorsan mig och säger åt mig att jag ska hjälpa han att få på datorn och sedan skotta. Segt.
Så jag äter lite havregrynsgröt, sätter på datorn (vilket han inte klarade av, fastän det bara var att trycka på On knappen av och på några gånger) och sen drog jag på mig full mundering och gick över till grannens snöfyllda uppfart.
Nu sitter jag här, en och en halv timme efter att jag gick dit och väntar på att kladdkakan ska bli klar i ugnen. Ska nog dock äta lunch först... möjligen. Eller så blir den lunchen. I can do whatever I like, det är lov (;

True story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0