Reklam på Play??

Fortfarande sjuk, och jag som ska träna i morgon.. men det är inte det jag ska klaga på.
.
Jag ska klaga på alla reklamer. Inte nog med att det varje kvart ska komma en 5minuters reklam, utan när man sätter sig vid datorn och tar på någon kanals play-funktion så har dem jävlarna börjat med att ha reklam där också. Typ 4 st 15 sekunders reklamer liksom två gånger i programmet minst!? Vad är det för jävla driv? Dem tvingar ju fan oss att ladda ner det istället för att se på TV eller kolla play på deras hemsidor, för det börjar bli olidligt. Tur att man inte kan bli tagen för att ladda ner längre i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Felicia

va? kan man inte bli tagen för att ladda ner längre!? WOHOOO!!!

2010-03-14 @ 22:09:13
Postat av: Matte

Kan man inte bli tagen för att ladda ner länge? Robert, nu får du nog förklara dig.

2010-03-15 @ 00:54:50
Postat av: Hubbe

Nej, nej, de tänker jag aldrig!

.

Heh nä men, inte men måste ju kolla med internetleverantörerna vems IP numret är och detta vill inte de stora gärna göra, dessutom har internetleverantörerna börjat ta bort sin statistik efter en vecka, så det är jävligt svårt att bli fälld då bevisen kanske hinner försvinna innan de hinner kolla upp det. Och så måste man ladda ner jävligt mycket för att dem ska bry sig. Alltså av samma företags produkt, typ alla "nordisk films" 30 senaste filmer så börjar dem ana ugglor i mossen, det är mest koll i Sverige på vem som laddar ner svenskt. Men de gör man ju knappt så.

+ Att min kusin hade en fett bra förklaring på varför man inte kan bli tagen, men det måste jag återkomma med då jag inte kommer ihåg vad han sa.

2010-03-15 @ 16:20:15
Postat av: Matte

Okej, vore grymt om du kunde fixa fram en jävla övertygande förklaring så jag kan visa den för min Mamma som är rätt nojig över att jag börjat ladda ner igen :)

2010-03-15 @ 18:17:16
Postat av: Hubbe

Jag ska se vad jag kan göra, men min egna lilla förklaring då, räcker inte den för tillfället?

2010-03-15 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0