Osoft dag

Hoppade på en buss i Ålstäket i morse och trodde att alla bussar gick mot Slussen utom 474:an. Jag hade fel...
Jag somnade ganska snabbt på bussen och njöt riktigt mycket av sömnstunden och när jag vaknade lagom i Slussen så körde bussjäveln bara förbi slussen och vidare mot City Centralen! Eftersom jag fortfarande är helt oallmälbildad inom hela Stockholms grejen så hajade jag inte alls vart jag var på väg och pulsen steg.
Efter att ha åkt över en bro och under två tunnlar stannade äntligen bussen och jag hoppade av. Jag började leta efter tunnelbanan och såg en skylt där det stod att jag hade hamnat på Kungsgatan, men det såg fan inte ut som Kungsgatan. Till slut hittade jag T-centralen och gick in där och märkte till min besvikelse att jag var längst jävla ner i den, alltså enda nere vid blåa linjen. Men jag kom i tid till skolan med 5 mins marginal. Stolt.
.
Första lektionen bestod av att två poeter körde poesi-slam.
.
Sedan var det en väldigt chill NO-lektion..
.
Lunch.
.
Sovstund på Nobelmuséet, vi skulle se på en massa kortfilmer där inne men nästan alla somnade bara.
.
Dagen schlutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0