Nyttig, nja. Krig, ja!

NYTTIG
Vi ska försöka ha ännu en "nyttig vecka" här på VGY vilket är ganska jävla svårt när man blir frestad av att gå till Bamses och ta en kebabrulle eller till McDonken osv osv.
.
Vi har i alla fall lyckats hittils;
Mån: Hermans lilla gröna - vegitarisk buffé med en massa bönor, linser och broccoli.
Tis: Kingstown - Ceasarsallad
.
För att jämna ut nyttigheterna käkade jag en Ben&Jerry strut med tre kulor och sedan en bulle i slussen idag... NICE.
.


KRIG
"Vad spelar de för roll om GB suger? Varför gillar du att hylla WC så jävla mycket, de ger ju ändå inge resultat på dig.. Så fan, då borde du tyckte de suger... DÄRFÖR är du en idiot.."
.
Osoft. Elakt. Sant? Jag vet inte. Vad jag vet är i alla fall att min "anorexia-grej" jag hade i lågstadiet knackar på dörren, alltså att käka lika mycket som min lillebror på 10 år som har ett BMI på 16. Överväger det faktiskt. Den ultimata deffningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem sa så

2010-03-23 @ 18:38:11
Postat av: Anonym

Mellanmjölk

2010-03-23 @ 18:54:10
Postat av: sebban

hahah men vad i helvete hubbe, nu fåru fan ta och kamma dig!

2010-03-23 @ 19:26:33
Postat av: Hubbe

Ja Sebban, det är just det jag funderar på att göra.

2010-03-23 @ 19:49:18
Postat av: Matte

Kanske lite hårt av mig, förlåt. Men jag lackar fan när du snackar om WC som om det är någon helig jävla plats som gör underverk. Och som om GB är det sämsta skiten i världen. För i slutändan spelar det absolut ingen roll alls vart du gymmar, får du resultat av din träning, så har du ju lyckats. Och reslultat kommer gymmet inte fixa åt dig, utan du måste faktiskt kämpa lite för de.

2010-03-23 @ 22:36:14
Postat av: Hubbe

Ursäkten godtas. Jag vet allt det där. Det är bara principen "Gustavsbergs badets gym" som stör mig hela tiden, men jag ska försöka sluta tjaffsa om det, och hitta något annat irriterande att reta mig på ;) Det är typ ett behov jag har nämligen.

2010-03-23 @ 22:51:59
Postat av: Matte

Ah visst, hitta något annat. Så kan jag äga dig på de också =)

2010-03-23 @ 22:58:37
Postat av: Anonym

Gustavsbergs badet kan aldrig äga Worldclass, men nog om det.. ;)

2010-03-24 @ 15:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0