Nu är det klippt

Om man ska jobba på posten i sommar måste man arbeta minst 4 veckor. Inte direkt vad jag hade tänkt mig, ville högst jobba 2 veckor liksom.
Och så kommer föräldrarna med den vidrigaste dealen av alla och säger att jag inte kommer att få studiebidrag i sommar om jag inte jobbar. Jag måste alltså jobba heltid halva jävla lovet. Jobbet är liksom från 7.30-15-30 varje dag och när man kommer hem så kanske man kan bada en-två timmar, sen äta middag och sedan typ se på TV och gå och lägga sig tidigt, för att orka med nästa dag. Att hålla på så halva lovet är fan inte kul. Fyfan. Det ända positiva är ju att man tjänar 90kr i timmen och att man typ cyklar skiten ur sig i 4 veckor.
Men är jag bara kinkig? Är det inget att gnälla om? Vad skulle ni gjort?

Kommentarer
Postat av: J

DU ÄR KINKIG (och kinky)

2010-03-06 @ 16:16:54
Postat av: jennie

men hubbe förfan;)? att få chansen att bara jobba halva sommarlovet låter ju helt underbart! ta chansen och tjäna lite cash :D

2010-03-06 @ 18:50:00
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Ja alltså... minst 14'400kr tjänar jag ju men... är halva sommarlovet verkligen värt det?

2010-03-06 @ 19:43:59
Postat av: David

det där med studiebidrag. det får du ändå inte på sommaren det får man bara 10 månader om året ;)

2010-03-09 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0