New Moon

Ni kan håna mig om ni vill, men på lovet såg jag "New Moon" och jag hatade den inte. Men "Vampire Diaries" tycker jag är bättre, även bättre än de avsnitt jag sätt av "True Blood" också. Anledningen till att jag gillar VP är delvis för att brudarna är jäkligt tighta, men för att serien är allmänt skön.
.
Nåväl, tillbaka till vad fan det här inlägget skulle handla om. Och det är biffarna i "New Moon" och ja blir fan lite lack. Jake är ju biffig som fan då karatekillen gick upp 11kg i muskler innan filmen och deffade som fasen med maten. Men de andra varulvarna då?
Willé - "Dem är ju lite små knubbiga".
Ja det är dem. Är det inte meningen att dem ska vara lika buff dem med? Visst dem har väl muskler men deffade är fan inte alla av dem. De borde dem ju kunnat photoshopa eller något. Eller?
.
.
Nu vet ni min åsikt om det, peace.

Kommentarer
Postat av: ccicci

ÄSChh dom kan döda folk med deras fett istället :))))) (fast va, så tjocka var dom ju inte) (och har inte sett vampire blablabla någonting så vet iofs inte om dom dödar folk) :DD

2010-03-08 @ 22:03:12
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Han längst till vänster är biff, han till höger om honom är vältränad men smal och de till höger är knubbiga.

2010-03-09 @ 10:42:22
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: ccicci

k, wooo

2010-03-09 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0