Nä men tjena fetto!

Tjaaaa. Kom nyss underfund med att jag har en blogg. Hah, en jävla blogg? Du vet en sån där som man skriver saker i och som hamnar på nätet... får jag skriva vad jag vill? Nja, i princip i alla fall. Jag provar.
.

Varför blir folk tjocka? Jag förstår inte. Alla har ju inte samma kropp och vissa kan äta hur mycket dem vill (fuckyeaaah!!) utan att det händer något medan andra går upp så fort dem får i sig en semla.
Vissa har även större sötbegär än andra och det spelar väl säkert också in.
Men ändå? Man utgår väl från det man har och anpassar sig? Om man märker att kroppen förändras när man äter onyttigt, då äter man väl inte onyttigt? Eller börja springa och börja på gym liksom, man vill väl inte vara tjock? Det tar väl ett tag innan man korsat gränsen liksom när det inte finns någon återvändo, typ flera år? Då har man ju ett jävla tag på sig innan man kliver över det steget liksom? Är man så lat så man tycker livet är sweet att bara ligga i samma soffa i 10 år utan att resa sig och skita i en hink och bli matad av morsan? Det är bara att skärpa sig i tid?
Eller?
Som alla jävla reklamer som säger "köp den här skiten och så om du går ner ett kilo på egen hand hjälper den här skiten så du går ner ett kilo till". Gå inte upp från början bara?

Kommentarer
Postat av: J

Du börjar bli lite tjock hubbe...

2010-03-30 @ 00:07:32
Postat av: Hubbe

Jag har börjat springa! ;)

2010-03-30 @ 00:15:11
Postat av: jimmy

avsluta varje mening med "?" är fett inne nu

2010-03-31 @ 10:03:36
Postat av: The hub

FRÅGOR IS THE SHIT, jag gör det nog i varje inlägg tror jag. Det har jag gjort läääänge

2010-03-31 @ 12:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0