Långfärdsskidor

Har som sagt inte gymmat någonting på lovet (förutom en massa bänkpress) så när kusinen frågade om jag ville med ut och åka långfärdsskidor idag så svarade jag ja på en gång.
Åkte till spåret i Hemmesta och drog på sig grabbarna. Det var min farfars gamla, så dem var inte högmoderna. Och inte var dem heller vallade på ett tag så det tog ett tag innan dem började glida överhuvud taget. Men men, det var fan i mig ganska härligt att staka sig fram må jag säga. Även fast jag ramlade sjukt många gånger p.g.a kombinationen av att ha alldeles för långa stavar och ha en allmänt risig balans.
Ungefär 6km körde vi, as nice, nu har man rört på sig lite.
.
Ikväll blir det kryssning, tjaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0