Kasta glas

Vi har fått i uppgift av läraren att läsa boken "Frankenstein" så vi sätter oss alla i ljushallen för att försöka börja med den. Men Marcus och Willé börjar snarast att jiddra och sparka bort mina fötter från dess viloplats, detta håller på i flera minuter. Till slut snäpper det till för mig och jag bestämmer mig för att grabba tag i något och kasta på Marcus.
.
Det enda jag ser är ett glas som står på bordet så tar tag i det och tänker kasta, men upptäcker i samma sekund att det är halvfullt med vatten. Blixtsnabbt ändrar jag uppdraget och slänger istället ut vattnet på Marcus som blir helt förvånad och upprörd. Självklart börjar jag skratta som en tok, medans Marcus försöker genomborra mig med sin evil-eye-blick.
Tyvärr är Marcus känd för att vara killen som ger tillbaka flera gånger värre, men men. Kul var det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klockrent vare!

2010-03-10 @ 18:22:39
Postat av: Anonym

Hah, tack ;)

2010-03-10 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0