I'm gonna pick the world up and I'm gonna drop it on your head.

Tjeeenare, idag var det ju skolstart och.... Nä, jag tänker inte skriva om det. Det enda jag kan nämna är att jag är ledig immorn och det är ju bara fint.
Anyway. Gymstart var det i alla fall idag och de hade fixat några nya maskiner och möblerat om lite och det gillas ju stenhårt. Prövade bänken för att kolla om min träning under lovet hade gjort något och det hade det banne mig, för nu kunde jag maxa på 70kg, alltså några kilo mindre än min kroppsvikt. Nu är det bara jobba uppåt, så ska vi se om man kan ta 100kg innan detta år tagit slut, det skulle ju vara jävligt nice om du frågar mig. Och hårt. Och svårt. Osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0