Hemmagjord bänkpress?

Vi har en hemmagjord bänkpress hos mig. En som min farfar och hans kompis svärvade ihop back in the days. Den har stått i vår förråd-stuga och möglat och jag har länge velat ta in den i mitt rum, men har inte fått för att morsan sagt att den luktar för mycket, du blir svettig och rummet då luktar svett och till sist att om du tappar den tar golvet strykt som fasen.
.
Idag kom jag på lösningen. Jag drog in hela skiten i vårt badrum som än så länge inte har fått någonting i sig förutom isolering och playwood. Så nu ska jag pumpa på lovet, asnice. Det tråkiga är att vi bara har vikter upp till 50kg, men det lär ju fungera ändå.
.
Här har ni en bild på när jag tvingar lill-brorsan att demonstrera hur farfars skapelse ska användas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0