Deffa

Eller definera musklerna, detta ska jag försöka göra. Jag misstänker att det inte blir allt för svårt då det enda jag går upp i vikt av är proteinpulver. Idag var det nära att man hamnade på Burger King men lyckades istället hamna på Il Piato och äta en grönsaksrik kycklingsallad, som jag dock fick slänga i mig i brist på tid. Sedan skippade jag "bulle i slussen" vilket jag är nöjd över.
Och eftersom jag inte gymmar på onsdagar så hoppade jag av en hållplats längre bort och gick hem. Grejen är den att jag nu ska hålla på såhär, inte stoppa i mig skit och röra mig mycket. Riktigt jävla svårt kommer det vara. Vete fan om man kan motstå glass... nej. Det går inte. Den får vara ett undantag. Annars ska jag vara strikt. Verkar ju nice. Önska mig lycka till alltså... :P

Det var mat nyss. Råris med torsk och brocolli. Najs. Det osköna var att morsan hade lagat en sås, en fisksås som endast hon åt. En fisksås gjord på den sista mjölken vi hade för dagen som jag sparat i min shakebruk i kylskåpet. Den jävla mjölken tog hon och gjorde en sås av. Så jävla lack man blir. Nu måste jag köpa en gainomax eller något immorn, så jävla ovärt.

Kommentarer
Postat av: Matte

Fan du börjar deffa redan asså? Rätt långt kvar till sommararen menar jag.

2010-03-24 @ 20:26:35
Postat av: Hubbe

Japp, du motiverade mig igår.

Måste ju prova ett tag i alla fall att hålla sig från sötsaker. Sen att bygga upp en kondition är jävligt viktigt känner jag, och ha den som verktyg för att bränna när det är nån månad kvar till sommarn ;)

2010-03-24 @ 20:29:28
Postat av: Matte

Haha, ojdå.... Okej jo de låter ju som en plan. Min plan är dock inte lika satsig. Ska köra på nu, äta allt jag ser typ.. Sen, typ i maj.. Då jävlar, blir de att börja springa. Så hoppas jag på att bli fit till beachen ;)

2010-03-24 @ 20:48:24
Postat av: Hubbe

Maj? En månad senare än mig, då har du bara maj +juni och det är väl i Juni sommarn börjar? Eller? Jag har kört "äta allt jag ser" taktiten ett jäkla tag nu, så jag börjar redan nu, just in case.

2010-03-24 @ 20:54:51
Postat av: David

om du ska deffa kanske du ska skita i gainomax ?

2010-03-27 @ 17:26:27
Postat av: Hubbe

Men herregud David... okej, vad är det för dåligt med Gainomax? Att det är 15g socker i den?

2010-03-27 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0