Alltid stress och skrik

Morsan berättar att vi ska iväg vid 17. Okej, klockan 17 ska jag vara färdig duschad, ha packat, vara påklädd och klar för avfärd. 16.15 går jag och tar en dusch i 10min och när jag kommer ut säger morsan att vi ska dra, fastän klockan bara är 16.30 och jag har ännu inte hunnit duscha eller klätt på mig. Det blir väldigt stressigt och jag och morsan står och skriker högljutt på varandra hur dumma i huvudet vi är för att hon inte sagt rätt tid till mig och hon säger att jag borde varit klar för länge sedan. - Torsdags när vi skulle på kryssning.
.
Såhär blir det väldigt ofta när vi ska åka någonstans. Typ i princip alltid faktiskt, det är alltid någon som står och skriker mot mamma och får skäll tillbaka. Det blir alltid värsta livet liksom, det ska alltid bli stressat och skrikas.
Nu ska vi iväg strax efter 18 idag, får se om det blir såhär igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0