Sun-day

Vaknar vid 13.00 och solen skiner, går ner för trappan och får höra att brorsorna och grannpojkarna är nere vid Strömma Kanal och köper glass. Fan, tänker jag.

När dem kommer tillbaka drar vi och badar och jag får reda på att det tydligen vart sämre väder på morgonen, men det störde ju inte mig. Inte alls så varmt i vattnet som man kunde tro tyvärr, säkert bara 18-19 grader. Men på torsdag smäller det. Skolavslutning, då kommer värmen i vattnet öka flera grader. Känns det som på nåt sätt...

Men bada gjorde vi i alla fall. Och sen bestämde vi oss för att göra en skulptur på stranden för alla småbarn att beskåda.



Sen på vägen hem tyckte vi det skulle vara skönt att lägga oss och sola på asfalten.

(jag fota och é inte med på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0